niedziela, 23 marca 2014

Pierwsza rozmowa na skype

Więc wczoraj miałam swoją pierwszą rozmowę na skype z rodzinką z Pennsylvani (match2). Hostka sympatyczna, na wstępie powiedziała, że zdaje sobie sprawę, że angielski to nie jest mój język. Chociaż jak mówiła do mnie to tak bardzo szybko i chaotycznie, jakby to jednak  BYŁ MÓJ JĘZYK:D , nie byłam w stanie zrozumieć sensu zdania. Tym bardziej, że mój angielski jest naprawdę zły :D No ale trudno. Po chwili do domu wrócił Host z dziewczynkami, przywitał się ze mną  i poszedł do kuchni. Wydaję się bardzo sympatyczny. Lydia(1) i Sophie (2.5) od razu wskoczyły przed kamerkę, zaczęły machać, wysyłać buziaczki i krzyczeć "Hello Klaudia!" Naprawdę słodkie istotki <3 Sophie zaczęła skakać, tańczyć, wchodzić na mamę więc cały czas była w kamerze , nie dało się jej nie zauważyć. Bardzo energiczna dziewczynka. Do rozmowy dołączyła także ich obecna Au Pair z Czech. Więcej mówiła  niż hostka.Widać , że mają dobre relacje. Ale też mówiła tak szybko , że dla mnie to koniec świata ! :D  Ja zadałam tylko 3 pytania, które ledwo wydukałam czytając z kartki, tak bardzo byłam zestresowana , na szczęście hostka zdawała sobie z tego sprawę bo powtórzyłam to chyba z 5 razy :D
Praca jest 5 dni w tygodniu, weekendy wolne(czasami ale raczej to się nie zdarza), sporo au pair w okolicy. Generalnie jest OK. Ale właśnie to jest tylko OK.  Zobaczymy czy się jeszcze do mnie odezwą , jak na razie dalej siedzą mi na profilu. To nie będzie mój PM...No ale mam jeszcze czas:)

Dziewczyny jestem w APC, wiecie może ile mogę mieć jednocześnie rodzinek na profilu?



PS. Bardzo chciałabym podziękować Nadii http://au-pair-dream.blogspot.com/  za wsparcie, pomoc i cierpliwość do wysłuchiwania tego jak bardzo się stresuję  :D :D :D


9 komentarzy:

  1. hahah zawsze do usług! <3 Czekamy dalej, aż w końcu będzie TO COŚ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. max 2 rodziny w tym samym czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też własnie mam dużo rodzin, ktore są ok ale nic poza tym. Powodzenia dalej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym szukaniu! :)
    Dodaje Cie do listy na moim blogu, bo ciekawa jestem, jak tam sie potoczy dalej Twoja historia :). I zapraszam przy okazji! Link znajdziesz na moim profilu po kliknieciu na imie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ! :)
      Ciebie obserwuję od samego początku !:) I chciałabym taką rodzinkę jak masz Ty <3

      Usuń
  5. Super,że masz pierwszą rozmowę z głowy! Dla mnie skype to był koszmar, tak się denerwowałam, a mój angielski jest spoko ;D
    czekam na kolejne matche Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie czekam na interview i na otwarcie roomu.
    życzę Ci powodzenia i będę do Ciebie zaglądać żeby sprawdzać, jak Ci idzie!

    Karo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ! :) Będę zaglądać i czytać, obyś niedługo dołączyła do grona au pair które mają już PF!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń