środa, 2 września 2015

Wracam do gry :)

                                           Wracam do gry ! 

Półtora roku minęło od mojej rezygnacji, bo tak to się własnie różnie toczy w życiu. Ale wróciłam i dalej w tej samej agencji PROWORK.

Jak na razie wszystko idzie bardzo sprawnie, zadzwoniłam, dostałam umowę a na drugi dzień mieli już ją u siebie i pieniążki na koncie. Teraz znów ta papierkowa robota,,, Lekarz, referencje itd.
Chcę wyjechać min,za miesiąc :) Ciekawe czy się uda. 
Najgorsze jest to, że moje prawo jazdy międzynarodowe i paszport są w Anglii :( ! a przez 3 tygodnie tam się nie wybieram :/ ( zapomnialam wspomniec ,ze sobie tam od roku mieszkam, nic ciekawego brzydko, zimno, ponuro ) 

PS.Dziewczyny co sądzicie o tatuażach ? Wspominać o nich rodzince ? Nie wiem jaką bedą mieli reakcję a to tylko jest błąd młodości :(
 
I kolejne pytanie co sądzicie by zarejestrować się jeszcze w jakiejś drugiej agencji ? Czy jedna w zupełności wystarczy ? :)

I postaram się nie zaśmiecać bloga przed rozpoczęciem rozmów z rodzinkami ! :D :D :D

1 komentarz:

  1. Dość duży ten błąd młodości. Chyba lepiej od razu napisać niż by potem byli zaskoczeni i np potem przez to z ciebie zrezygnowali.

    OdpowiedzUsuń